Popunite sljedeću prijavnicu kako biste rezervirali svoje mjesto za termin 9. prosinca 2017.:

Nakon što ste kliknuli POŠALJI na e-mail ćete dobiti ponudu prema kojoj možete izvršiti plaćanje.

ŠTO KONKRETNO MOGU NAUČITI?

Na jednodnevnom seminaru detaljno prolazimo kroz 21 temu s kojom se poduzetnici svakodnevno susreću:

1. Kako izvući novac iz tvrtke – legalno i jednostavno
2. Troškovi reprezentacije – koga možete počastiti večerom, kome i koliko možete dati poslovni poklon?
3. Zaposlenik=direktor=vlasnik? Kao poduzetnik najvjerojatnije ćete biti u sve tri funkcije. Jako je važno znati prava i obveze svake od njih.
4. Porez na dodanu vrijednost (PDV) – da li ući odmah u sustav PDV-a ili ne, kako to sve funkcionira u praksi i zašto moramo platiti PDV iako nama još nisu platili?
5. Pozajmice tvrtki i obrnuto
6. Kako zaposliti ili otpustiti radnika – većina poslodavca gubi na sudu u sporu s radnicima samo zato jer ne slijede procedure prilikom otpuštanja radnika.
7. Korištenje privatnog automobila u poslovne svrhe i obrnuto – koju sve dokumentaciju morate voditi kako ne biste imali problema u poreznom nadzoru.
8. Obračun plaće, neoporezivi iznosi koje možete isplatiti, povrat poreza, troškovi prijevoza
9. Ugovor o djelu, autorski ugovor – kada se mogu koristiti a kada se nikako ne smiju koristiti?
10. Amortizacija – što je to i zašto je važno razumjeti način na koji se naša dugotrajna imovina amortizira?
11. i 12. Račun dobiti i gubitka i bilanca – financijski izvještaji koje potpisujete i za koje ste odgovorni, kako nastaju, što prikazuju, čemu uopće služe?
13. Kako naplatiti dug – praktični savjeti kako se osigurati od neplaćanja i što konkretno napraviti kada vam ne žele platiti.
14. Avansna plaćanja i naplata – želite da vam plate unaprijed? Može, no onda imate i određenih obveza koje morate ispuniti.
15. Troškovi edukacije zaposlenika – vjerovali ili ne država i dalje daje određene olakšice za obrazovanje zaposlenih. Šteta što ih vrlo malo poduzetnika koristi.
16. Putni nalozi – kada i kako ih napisati da bi bili ispravni. Koje sve troškove pokriva dnevnica.
17. Poslovanje s inozemstvom – razlike u odnosnu na domaće poslovanje, dodatne evidencije koje trebate voditi i razlike između poslovanja s EU i trećim zemljama.
18. Najam poslovnog prostora od fizičke osobe – ukoliko ćete prijaviti sjedište tvrtke u svom privatnom stanu morate jako paziti na ovih nekoliko “sitnica”.
19. Inventura, manjkovi, opraštanje dugova – jednom godišnje morate napraviti popis sve imovine i obveza.
20. Dodatne knjige i evidencije koje biste morali voditi – kazne su velike pa je bolje ne riskirati.
21. Donacije – nakon što zaradite svoj prvi milijun (a i prije) slobodno donirajte dio novaca u dobrotvorne svrhe.

TERMIN I LOKACIJA

Na edukaciji za poduzetnike i voditelje poslovanja subota 9. prosinca 2017. proći ćemo 21 ključnu temu. Saznat ćete sve što vam je potebno za ispravno vođenje tvrtke i to na jednom mjestu u jednom danu.

Početak edukacije je 9:30. Predviđene su dvije pauze za kavu i pauza za ručak po izboru. Edukacija traje do 18:30, ali ostajemo koliko god treba da vam odgovorim na Vaša pitanja. Lokacija: ulica biskupa Josipa Galjufa 5, Zagreb (blizu Kvaternikova trga).

Predlažem da se pripremite s upitima, možete mi poslati pitanja i unaprijed ako mislite da je problem previše kompleksan za objasniti na licu mjesta.

Slobodno mi se obratite na gordan@opulento.hr.

Gordan Horbec